Referenssi
Tietoa Golv1:stä
Golv1 on uudempi yritys, joka myy palveluita, kuten lattia-, laatoitus-, maalaus- ja tapetointipalveluita. He ovat lyhyessä ajassa rakentaneet palveluilleen kasvavaa kysyntää. Silloin tällöin he tekevät myös yhteistyötä muiden kanssa, jos heillä on meneillään suuria projekteja, jotka vaativat enemmän työntekijöitä kuin heillä on käytettävissä.
Tilanne ja tarve
Heidän palveluidensa kasvavan kysynnän vuoksi tuli tärkeäksi olla näkyvissä myös verkossa, jotta asiakkaat voivat helposti ottaa heihin yhteyttä, nähdä heidän palveluvalikoimansa sekä käydä läpi referenssejä ja nähdä, mistä he ostavat materiaaleja. Lisäksi toivottiin, että löytyisi helposti esimerkiksi "testisivuja", joilta asiakkaat voivat kokeilla erilaisia lattiamalleja; esim. Tarkett's Room Designer. Referenssit haluttiin myös siististi ja ammattitaidolla - jotta heidän aiemmat työnsä näkyisivät lähinnä uusien asiakkaiden kiinnostukseksi ja inspiraatioksi.
Projekti
Ensinnäkin tutkittiin lattiapäällysteiden valikoimaa, millaiseen tyyliin ne sopivat, mikä oli käyttäjäystävällistä, miten ne toimivat parhaiten. Ensimmäinen luonnos layoutista muotoutui ja keskustelimme asiakkaan kanssa, miten palvelut, sosiaalinen media ja referenssit rakennettaisiin. Kokonainen päivä kului kuvattaessa verkkosivuille materiaalia, kuten referenssejä, kotisivukuvia, palveluita ja yhteystietoja. Myöhemmin kuvia muokattiin samalla kun sivu rakennettiin valmiiksi toteutettavaksi valmiilla materiaalilla. Facebook otettiin käyttöön sivustolla aktiivisen elämän luomiseksi sivustolle. Viittaukset voitiin suodattaa huonetyypin perusteella.
Lopputulos
Golv1 sai nykyaikaisen sivuston, joka kuvastaa yritystä ammattimaisina lattia-asentajina. Yksinkertaisen navigoinnin ansiosta asiakkaiden on helppo liikkua verkkosivustolla ja poimia heidän tarvitsemansa tiedot. oli sitten kyse referensseistä, palveluista tai yhteystiedoista. Sivustoa varten kuvatut kuvat annettiin myös digitaalisina kuvina, jotta yritys voisi mahdollisesti käyttää niitä myös printtiin tai sosiaalisiin kanaviin.
- Heijastaa yrityksen tyyliä ja ympäristöä
- Käyttäjäystävällinen ja helppo navigointi
- Responsiivinen/mobiiliystävällinen
- Näytä referenssit ja palvelut